1. Інтернет-магазин надає можливість повернення товару в разі, якщо він Вас не влаштував з тих чи інших причин.

2. Відповідно до закону України Про захист прав споживачів, Ви маєте право повернути продовольчі товари неналежної якості в межах терміну придатності товару. Товар неналежної якості – це той товар, який є непридатним для використання за призначенням, бракований товар, товар, який має недоліки (недолік – це порушення обов’язкових вимог до товару), з вичерпаним терміном придатності або доставлений з порушенням цілісності упаковки.

Для здійснення повернення Вам необхідно зв’язатися з менеджером інтернет-магазину на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення і повідомити про необхідність повернення товару. Умови Повернення товару та відшкодування його вартості согласовується з менеджером інтернет-магазин.

3. Відповідно до закону України Про захист прав споживачів Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості або повернути його нам на протязі 14 днів після отримання замовлення. Повернення непродовольчого товару належної якості проводиться, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, фабричні ярлики.

Існує перелік товарів, які обміну в жодному разі не підлягають. Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню), затверджено постановою КМУ від 19.03.94 р № 172. До нього, зокрема, входять: лікарські препарати і медичні засоби, предмети сангігієни, світлочутливі товари, парфюмерно-косметичні вироби, дитячі іграшки , ювелірні вироби з дорогоцінних металів, тканини, білизна натільна, постільна білизна і деякі інші товари.

Для здійснення повернення Вам потрібно зв’язатися з менеджером інтернет-магазину на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення і повідомити про необхідність повернення товару. Умови Повернення товару та відшкодування його вартості согласовується з менеджером інтернет-магазину.